maandag 31 mei 2010

Regen, regen en nog eens...........

Het weer is ronduit saai, volgens mij hebben ze er in Nederland ook last van! Sinds afgelopen donderdag heeft het hier al geregend, ook weer zoiets wat anders nooit voorkomt, zeggen ze hier alweer!! Van het weekend dook de temperatuur ook weer omlaag, en hadden we ineens weer sneeuw 's nachts. Blijft toch bijzonder eind mei. Op andere plaatsen in Canada staat het helemaal blank, wij wonen wat hoger dus dat is hier gelukkig niet gebeurd.
Afijn we hebben ons toch niet verveeld, ik heb kunnen leren voor m'n theorie examen (rijbewijs) en via internet hebben we Pinkpop een beetje kunnen volgen. Verder veel spelletjes gedaan met de kinderen, vonden ze wel gezellig. Ook hebben we verder ons huis weer wat meer ingericht.
Van de week gaat de temperatuur weer omhoog en kunnen we weer naar buiten, ze voorspellen wel dat ze zomer warm en droog wordt dus misschien hadden we deze regen wel nodig als voorraadje! We wachten het wel weer af.
Trouwens Tontje is vandaag weer geslaagd voor zijn theorie-examen, alweer? Ja alweer! Hij moet natuurlijk zijn vrachtwagenrijbewijs halen voordat hij aan het werk kan (nee hij heeft nog geen werk) maar daarvoor moet je eerst een theorie-examen behalen, weer een hindernis gehad zullen we maar zeggen. Nu ik nog!

1 opmerking:

  1. Heej Allemaal,

    Ik wil niet vervelend zijn, maar hier was het vandaag en gisteren prachtig zomerweer. Floor en Sara hebben heerlijk in een rompertje buiten gespeeld en zitten knoeien met water, heerlijk schommelen in de hangmat, enz. Voor mij mag het zo wel blijven, maar na het weekend wordt het weer minder geloof ik, maar goed de snowboots hoeven we hoop ik niet meer voor de dag te halen!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen