maandag 22 augustus 2011

Zusjes in Canada

Ilke, Wies, Sarah, Nikki en Janske

Tja, time flies when you're having company!! Ons Maike en Erwin zijn op 13 aug aangekomen met de meiden, het was een hele trip voor ze en na een paar dagen uitrusten zijn ze weer wat bekomen van het tijdsverschil. Wat is het toch fijn om weer lekker ongedwongen bij te kunnen kletsen zonder vast te zitten aan kosten of tijdsverschil. Dat geldt ook voor onze 5 meiden, ze krijgen geen genoeg van elkaar. Nou ja soms een keer vechten tussendoor, lekker net als vroeger kibbelen over wie nu met de pop mag spelen. We zijn met z'n allen al een dagje naar Waterton geweest en jawel hoor nu zagen we 4 beren!!! Allemaal vanuit de camper dus we hebben niet hoeven rennen of bomen klimmen (voor de leken onder ons, dat haalt overigens niet uit). Afgelopen donderdag gingen Maike en Erwin op pad met de camper en omdat Tontje toch moest werken besloot ik een paar dagen mee te gaan, dan pas het qua slaapplaatsen namelijk net wel in de camper. De eerste nacht sliepen we in de Kananaskis, de tweede in Canmore en de derde in Lake Louise, daarna zijn Maike en Erwin richting BC gereden en ik terug naar huis. Vandaag heb ik als een dolle m'n hele huis weer op orde gebracht want morgen komt ons Inge en Erwin aan in Calgary, druk druk druk dus.
Een uitgebreid verslag volgt later nog nu ga ik even met een pilsje buiten uitrusten, heb ik wel verdiend dacht ik zo!! Het is nog 28 gr. om 21.00, dat belooft een hete nacht te worden!!!!

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je zusjes er zijn (geweest). Hebben allebei je zussen een Erwin?

    Je hebt het er maar druk mee met al dat bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen