woensdag 23 maart 2011

Op school








Sarah en Wies samen aan de waterbak.









Sarah telt de dagen van de maand









1 x In de 5 a 6 weken heeft Sarah een snackday op school, voor Sarah betekent dat dat haar mama dan mee naar school mag komen en dat HAAR mama dan voor alle 25 kinderen een snack mee moet nemen en wat te drinken. Wat een gelukskont die mama van Sarah!!!

Er zijn moeders bij die het uiteraard erg bont maken en de gekste creaties in elkaar zetten met als gevolg dat de kinderen het niet opeten. Gelukkig heb ik niet de ambitie op het leukste mooiste en lekkerste snackje voor te schotelen, ik vind het belangrijker dat het voedzaam is en vooruit ook lekker. Dus ik had aarbeien, bananen en appels gesneden met een half plakje cake erbij, een klein beetje Nederlandse karvan Cevitam en ik moet zeggen voornamelijk het fruit werd erg goed gegeten. Daarnaast mag ik de hele morgen de 5 (!!!) juffen assisteren met dingen klaar zetten en kinderen helpen. Ons Wiesje was dit keer voor het eerst ook meegegaan want als de buurvrouw op haar moet passen huilt ze de hele morgen, het is zelfs zo erg dat als de buurvrouw alleen maar haar gezicht laat zien ze het al op een krijsen zet, en zo lelijk is ze nou ook weer niet! In ieder geval ons Sarah vind het erg fijn als ik mee naar school mag en met Wiesje erbij was het helemaal een feest, en dat is toch wat telt uiteindelijk!!!

1 opmerking:

  1. Ik geloof ik ben ineens een beetje blij dat onze kinderen al wat groter zijn. Moet er persoonlijk niet aan denken om ineens iets voor 25 koters te moeten maken wat ze ook nog lekker vinden en leuk!! Maar petje af voor de mama van Sarah!!!!
    Ziet er wel gezellig uit bij jullie op school en die Wiesje die kijkt erg ondeugend!!!
    Plaats anders eens een foto van de buurvrouw, kunnen we zelf oordelen waarom Wiesje zo moet huilen!
    Jammer dat jullie niet in de buurt wonen, anders mocht Wiesje wel bij mij blijven en helpen de pony te borstelen!
    Bij jullie ook nog sneeuw? Hier net weer een flink pak gevallen. Raar land dat Canada!!!
    Groetjes uit Ontario!
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen