zaterdag 5 maart 2011

Carnavalluuuhhhh



Carnaval 2010

Tot onze grote spijt kunnen wij dit jaar niet mee carnaval vieren, OOOHHHH!!!!
Dit zijn toch 1 van die dingen die niet te vervangen zijn, hoeveel Halloween ze hier ook vieren, it's just not the same! Wij willen iedereen in Brabant (en mijn collegaatjes uit Limburg) heel veel plezier wensen "mi dees doag"! En we hopen dat onze vriendjes EN vriendinnetjes EN "de kientjes" van de stroizakken "veul" prijzen zullen binnen halen met de optochten. Ja ja de dames en "de kientjes" doen dit jaar ook mee aan de optocht. Dus iedereen in Beek en Donk stem op de Stroizakken!!! "En gullie wit ut he, as ge mar leut het, ALAAAAAAFFFFF!!!!"

3 opmerkingen:

  1. Kijk, dat mis ik dus echt niet!!! Hoewel ik een geboren en getogen Limburger ben, lang genoeg in Brabant heb gewoond... Gelukkig geen Carnaval dit jaar. Heerlijk!
    Maar sterkte met het gemis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je dat mist als je daar aan verknocht bent!
    Voor dat soort gezellige dingen zit je een beetje in het verkeerde land nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    We hebben weer een fijne carnaval gehad. Helaas zit 't er al weer op. De stroizèkskes vonden het geweldig tijdens de optocht. Ze hebben ook opgetreden bij de kindersauwel. Er staat een filmpje op de stroizakken site.
    Ook het stappen was weer ouderwets gezellig.
    Jammer dat jullie er niet bij waren, maar we hebben nog aan jullie gedacht.
    Groetjes, Christel

    BeantwoordenVerwijderen