zondag 23 januari 2011

Te Koop....


Een airwalker en een set krukken!!! Ik ben eindelijk verlost van dat gevaarte aan mijn been en die onhandige krukken. Ik heb nog net geen eelt onder m'n oksels maar m'n polsen deden er wel pijn van. Vorige week moest ik terug naar de huisarts en mocht ik beginnen met belasten, voor de zekerheid nog even foto's laten maken en hoewel de breuk nog goed te zien was mocht ik het toch gaan proberen. De eerste dagen uiteraard nog onwennig want de spieren van mijn been waren flink geslonken maar ondertussen gaat het steeds beter. M'n enkel is nog wel steeds dik maar in de loop van de komende weken zal dat ook wel beter worden. Buiten is het nog wel uitkijken geblazen want er ligt nog veel sneeuw en ijs overal. Overdag boven nul en 's nachts onder nul, dus al het smeltwater vriest weer mooi aan (daardoor had ik mijn been in eerste instantie ook gebroken). Heel erg jammer van het mooie weer nu want met een strak blauwe lucht nodigt het wel heel erg uit om buiten lekker te gaan wandelen en dat is nog te hoog gegrepen voor m'n enkel. Nee, ik wacht nog maar een paar weken en ga er dan van genieten. Verder gaat hier alles z'n gangetje. Meiden weer naar school en Sarah is begonnen met gym-class, 1 x per week mag ze zich uitleven in een grote gymzaal met allerlei attributen (sprinkplank, matten, balk, hangbrug enz.) dat is wel aan ons Sarah besteedt! Ik heb haar ook ingeschreven voor de basisschool, kleuterklas. Dit is wel alleen 's middags of 's ochtends?! De ochtenden zaten al helemaal vol binnen 2 dagen dus ik was mooi te laat, dan maar 's middags. Nou ja misschien komt er nog wel een plaatsje vrij. Tontje is erg veel thuis geweest afgelopen weken en hoewel dat voor mij erg fijn was die extra hulp thuis was dit toch niet helemaal de bedoeling. Niet werken is ook geen inkomen. Hij is momenteel ook aan het rondkijken en solliciteren voor een andere baan want we moeten toch wel een zeker inkomen hebben per maand. Toch wel jammer want het werk wat hij nu doet vind hij wel erg leuk.

2 opmerkingen:

  1. Goed te horen dat de breuk goed genezen is! Die krukken zijn erg appart. Ik heb "gelukkig" nog een paar Nederlandse mee... Hoop ze natuurlijk nooit te gebruiken, maar ooit eens moeten aanschaffen na een paar gescheurde enkelbanden in Oostenrijk...
    Zal duimen dat er gauw een nieuwe job komt!
    Geniet maar lekker van de winter, hoewel ik het hier nu wel erg koud vind!
    (gevoelstemperatuur -31)
    Groetjes uit Ontario!
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je nu eindelijk van die supermooie krukken af bent. Heb alleen geen interesse in die mooie stokken.
    Kijk voorlopig nog maar goed uit, want voor je het weet heb je je stokken weer nodig.
    Wij zullen flink duimen dat Tontje snel weer werk heeft want zonder is natuurlijk ook geen pretje.
    Maar..... alles komt goed (zei iemand ooit en nog steeds)

    Groetejes van Fret, Yvette, Luna en Ties

    BeantwoordenVerwijderen