donderdag 8 september 2011

Ongelofelijk!!!

In mijn bericht van 26 juli schreef ik al over de frustratie die de weg naar "werken als verpleegkundige in Canada" mij bezorgde. Die frustratie is alleen maar groter geworden.
Nadat ik EINDELIJK mijn assessments heb geregeld blijkt dat het allemaal nog veel langer zal gaan duren. Ik schreef dat ik verwachte over een aantal maanden die assessments te kunnen doen maar dat blijkt pas volgend jaar 20-24 AUGUSTUS!!!! te kunnen. Tot die tijd kan ik niets doen dan me voorbereiden op die assessments. Ik uitte m'n verontwaardiging tegen de toch al zo aardige dame die over het inplannen ging en ze probeerde me nog gerust te stellen."Als er iemand uitvalt van te voren dan bellen we je op dat je eerder kunt komen" En daar kun je het dan mee doen voorlopig!

3 opmerkingen:

  1. tja.....dat hier alles een beetje easy going is, is natuurlijk fijn. Denk één van de redenen dat we graag in dit land wonen, maar soms is het allemaal een beetje TE easy going en zijn ze niet vooruit te branden.....
    Ik duim dat er eerder een plek vrij wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je niet als verpleeghulp aan de slag tot die tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaaaaat!!!!! Het is echtongooflijk wat Alberta CARNA doet!En dan is je IELTS niet meer geldig als je eindelijk je CRNE mag doen! Lets talk about money.... Ik ben echt zooooo booooos Helemaal nu mijn collega haar registratie in Australië voor RN binnen 6 maanden heeft geregeld met alleen haar diploma!!!!!

    Ik ga 5 november naar een bijeenkomst in Amersfoort voor werken in de zorg in Canada want ze zitten op ons te wachten..... Nou misschien hoor ik nog wat nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen