zaterdag 21 mei 2011

Het duurt even.....

......maar dan heb je ook wat. Deze foto illustreert wel hoe wij ons nu voelen en we hopen van harte dat we die kwaliteiten voorlopig niet meer nodig hebben. De eerste 2 weken dat we de sleutel hadden waren erg hectisch, in 3 dagen tijd had ik 3 slaapkamers geschilderd en behangen en konden we overhuizen, daarna ben ik aan de keuken begonnen, heb ik de woonkamer beneden geschilderd, het huurhuis gepoetst en liep er werkvolk rond die de vloerbedekking beneden eruit hebben gehaald, de badkamer gesloopt en een nieuwe verwarmingsketel en warm watertank hebben geinstalleerd. Vorige week zondag was ik klaar met schilderen, ja inderdaad dat was mijn moederdag! Aan Tontje en de kids lag het niet die hadden een ontbijt op bed geregeld en een cadeautje maar ik wilde het onderhand wel af hebben. Afgelopen week heb ik voornamelijk dozen uitgepakt, gepoetst en stiekum tussendoor van het weer genoten want het was hier ook 25 gr.!!!! De natuur lijkt hier nu ook ruimschoots de schade in te halen want overal zie je blaadjes aan de bomen groeien. Afijn, het begint nu allemaal een beetje op z'n plaats te vallen, de laminaatvloer beneden ligt erin, de badkamer is weer betegeld, hopelijk komt deze week alles af en kan ik eindelijk met foto's komen van het eindresultaat. Afgelopen nacht hebben we ook onze eerst loge gehad, Annemarie!! Ze had prima geslapen, het was dus een aanbeveler voor diegene die nog een logeerpartij te goed hebben.
Verder heb ik niet veel meer nieuws te melden eigenlijk dus ik laat het hier even bij en hopelijk de volgende keer foto's van ons nieuwe stekkie!!

3 opmerkingen:

  1. WIJ hopen over 2 weken te vliegen naar Norwich, dus voor ons gaat het hele verhaal pas beginnen. Groetjes Janet de Leeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Joyce het was fantastisch om jullie te ontmoeten en te genieten van jullie gastvrijheid. Wat en prachtig huis hebben jullie!! Ik hoop dat je snel wat hoort van de CARNA!
    Happy May long!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jullie gemist! welcome back!
    Veel geluk nogmaals in jullie nieuwe thuis en gauw meer posten!

    BeantwoordenVerwijderen