zondag 22 mei 2011

Is ze weer

Ja, daar ben ik weer!! Nu het blog weer naar behoren functioneert maar gelijk gebruik van maken, ik heb niet veel nieuws te melden maar ik ben vandaag druk in de weer geweest om foto's te maken van de huidige toestand van ons huis, vooral door familie is hier al enkele keren nadrukkelijk om gevraagd. Uiteraard moet er nog het een en ander gedaan worden aan decoratie en verdere aankleding maar ik wil eerst helemaal klaar zijn met schilderen en dan alles eens goed poetsen voor ik een hoop prullaria ga ophangen en neerzetten.
Het regende vandaag een keer, dat gebeurd niet heel veel moet ik zeggen en hoewel het nog maar net lente is en de sneeuw amper is verdwenen wordt hier al volop gesproeit. Misschien wel leuk om te weten dat wij een vast bedrag betalen per maand voor een aansluiting op het water maar niet betalen voor het water wat eruit komt, dus sproeien maar!!!!
O ja hier volgt nog de link naar de foto's.

1 opmerking:

  1. Hallo allemaal!
    Wat een prachtige foto's van jullie huis zeg! En die schattige van de kinderen! Juist met de plaatjes "voor" en "na" zie je pas wat voor een werk jullie hebben verricht! Ik vind het een geweldige plek.
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen