zaterdag 23 april 2011

We have got the key!!!

YEAAHHHHH!!!!! Eindelijk hebben we de sleutel van ons nieuwe huis niet dat we nu veel tijd hebben om daar op te klinken en toosten er is werk aan de winkel!! Ik kan dan weer te ambitieus zijn en denken dat ik alles wel gedaan krijg voor eind volgende week, but that's not gonna happen!!! Ik wil de slaapkamers schilderen/behangen, de keuken (de kastjes zelf) schilderen, de woonkamer schilderen, beneden schilderen. Daarnaast komen ze een nieuwe verwarmingsketel installeren en een nieuwe hot-water tank, de douche beneden vervangen, het plafond van de kelder helemaal opnieuw stuccen en een laminaatvloer in de benedenwoonkamer leggen. Daarnaast hebben de meiden nu een week vakantie, heel fijn want dan maken ze alles van dichtbij mee en kunnen ze meteen goed aan het nieuwe huis wennen maar ze zijn er dan ook de hele dag bij wat niet handig is, nou ja we kunnen niet alles hebben. Tontje moet daarbij gewoon werken en heeft maandag en dinsdag vrij, dan gaan we ook over naar het nieuwe huis want dan kan ik volgende week ons huurhuis poetsen en de sleutels terug geven. Poeh poeh!!!O ja en ik moet ergens van het weekend nog een gaatje vinden om paaseieren te verstoppen, ik denk dat ik dat heel erg goed ga doen, dan zijn de meiden voorlopig wel even zoet ;)!!!!

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie de sleutel hebben, maar weinig tijd om alles "even" te schilderen. Ga je dat redden??? Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie nieuwe thuis! Ben al benieuwd naar de foto's van alle veranderingen! Geniet lekker van jullie nieuwe plek en hele fijne pasen!
    Gr. claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    Maak je niet te druk zou ik zeggen maar ja, dat is misschien makkelijk praten!
    In elk geval een heel fijn Paasweekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes, als je hulp nodig hebt zeg je het maar.
    hi, hi.
    In iedergeval veel geluk in jullie nieuwe huis.

    Groetjes van Fret, Yvette, en een dikke knuffel van Luna en Ties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik kan helaas niet schilderen/behangen, dus op mijn hulp hoeven jullie niet te rekenen ;-) Maak er iets moois van! Cheers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn jullie al over???? En zijn jullie overeind gebleven in deze stress weken? Ik ben benieuwd hoe jullie je paleisje hebben gepimpt!
    Tot over 2 weken!

    BeantwoordenVerwijderen