donderdag 9 december 2010

Mijn dag niet!

Nou dacht ik vanmorgen, laat ik weer eens gaan hardlopen na 3 weken sneeuw en kou. De temperatuur was boven 0 dus prima weer. Maar er ligt natuurlijk nog heel veel sneeuw overal die overdag smelt en 's nachts weer aanvriest, dus de stoep was op sommige stukken spiegelglad. Daarover gleed ik dus genadeloos uit ondanks goed opletten en lopen tussendoor. Ik voelde al meteen m'n enkel opzwellen en kon er niet op lopen. Gelukkig stopte meteen iemand die me naar huis bracht, nou ijs erop en omhoog en dan zal het wel los lopen dacht ik. Mooi niet dus, 's middags toch maar even naar de huisarts ivm de zwelling en die stuurde me door naar de EHBO voor foto's en daar was duidelijk een breuk op te zien! Yep ik heb m'n kuitbeen gebroken vlak boven m'n enkel. Nou zei die arts maar tegenwoordig hebben we een "air-cast", een spalk die je zelf af kan doen voor evt. douchen. Nou dat zag ik wel zitten, maar die moest ik wel zelf in de winkel gaan kopen???? Dus hij schreef een recept maar het kost wel $80-$100, omdat ik zo lang had moeten wachten in het ziekenhuis was die winkel ondertussen al dicht dus nu moet ik daar morgen nog achteraan. Maar ik heb wel al van die mooie krukken gehaald waar je met je oksels op steunt. Wies vind het wel interessant, mama die nu door het huis kruipt ipv loopt, Sarah roept de hele tijd, ben je nu beter? Nou helaas duurt dat nog wel even denk ik!

11 opmerkingen:

  1. Beterschap! Laat Tontje maar een bietje meer lopen :-) Cheers, Roel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh... da's pech hebben... Hier in nederland heb ik mijn hardlopen ook even op een laag pitje gezet ivm ijs dat overal ligt..

    Beterschap met je enkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Joyce,

    Beterschap, wat een pech!!! Ben je wel even zoet mee...
    groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jip idd pech hebben,en vervelend met de aankomende dagen,maarja komt goed beterschap groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meid ik heb het je ook al over de telefoon gezegd, maar toch nog maar een keer:Beterschap. Hopelijk gaan die weken snel voorbij.

    Ons mam gaat ook in het gips de kerst in. Zij heeft haar ruggenwervel in elkaar gedrukt door het vallen van de trap. Dus die ligt nu veel in bed met een gipsenkorset om.

    Wel fijn dat Janske dadelijk vakantie heeft, hopelijk kan zei jou een beetje helpen.

    De groeten van iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lukt het allemaal een beetje met je air voet en krukken? Ik hoop dat de pijn inmiddels weg is.
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe maar lekker rustig aan (maar dat zal niet anders gaan) en laat Tontje en de kindjes je maar lekker verwennen.
    Groetjes, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heej Joyce,

    Dat is wel balen! Beterschap!

    Maar een foto van jou met zo'n krukken zou wel leuk zijn!

    Succes!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo!
    Vandaag was ik even in de bloemenzaak in Nuenen (Parkstraat). Daar is een aardige mevrouw die mij al een hele tijd geleden vertelde dat er ook mensen bij haar uit het dorp (Beek en Donk) gingen emigreren naar Canada!
    Zoals ik zo gauw kon zien, zijn jullie net als wij dit jaar in april naar Canada verhuisd. Jullie naar Alberta vanuit Beek en Donk, wij naar Ontario vanuit Nuenen!
    Ben deze week een weekje in NL, maar vertrek morgen weer naar Canada (gelukkig!). Ik zal hier regelmatig eens binnen kijken. Leuk om andere verhalen te lezen!

    Groetjes,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. By the way... zijn jullie familie van Jantje Coolen uit Gerwen????

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Claudia

    Het is altijd leuk om te horen van mensen die hetzelfde meemaken als ons, Ontario is alleen wel een beetje ver weg voor een kopje koffie.
    Hebben jullie ook een blog of website?
    Nee wij zijn geen familie van Jantje Coolen1
    Fijne feestdagen en heel veel succes met de bakken sneeuw die jullie over je heen krijgen!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen