woensdag 22 december 2010

Ho Ho Ho Merry Christmas!


Wij willen iedereen in Nederland en Canada fijne feestdagen toewensen en een heel gelukkig nieuwjaar en dat iedereen het beste haalt uit 2011!!!
Hier gaat verder alles z'n gangetje ondanks dat ik m'n been gebroken heb, je zou denken dat ik nu zeeen van tijd heb om te relaxen maar er moet nog steeds van alles gedaan worden in het huishouden wat niet altijd kan wachten, de was en eten bijvoorbeeld. Alleen ik doe er nu veel langer over, daardoor ben ik wel eens over de grens gegaan en moest ik de dag erna noodgedwongen de hele dag op de bank met m'n voet omhoog, dus toch maar meer taken laten liggen of uitbesteden! Afgezien van dat gaat het wel goed met het herstel (iedereen nog bedankt voor de lieve berichtjes en mailtjes) de beenbreuk op zich heeft me niet zo'n pijn gedaan, het zijn meer mijn spieren die uiteraard ook een flinke optater hebben gehad. Afgelopen maandag ben ik bij de huisarts geweest voor controle (nee dat wordt hier niet door een orthopeed gedaan tot mijn grote verbazing) en ik moet tot 10 januari onbelast blijven lopen maar ik mag wel op de bank met m'n spalk af m'n voet zoveel mogelijk gaan bewegen. Dit om te voorkomen dat ik straks m'n voet amper kan bewegen als ik weer mag beginnen met lopen en dat is wel lekker moet ik zeggen. Mijn krukken draaien ondertussen overuren, heb ik ze niet in gebruik dan Janske wel en anders Sarah (foto's volgen nog)
Janske en Sarah hebben ondertussen al vakantie gekregen en Tontje heeft ook vrij, hij heeft deze week maar 1 dag moeten werken dus dat is ook wel fijn voor ons allemaal. Verder bereiden we ons langzaamaan op kerst voor, de kerstman komt dan langs (hopen de kinderen). Gelukkig was ik hiervoor al klaar voordat ik mijn been brak. Op 1e kerstdag maken we een kerstdiner voor ons zelf. Het is wel even wennen dat we niet naar familie hoeven en ik niet hoef te werken.
Het zal hier wel wit zijn met kerst dat is zeker maar we hopen toch ook nog dat het dan ook echt sneeuwt. De temperaturen blijven hier tussen 0 en -15 schommelen dus daar zal het niet aan liggen, we wachten af!

4 opmerkingen:

  1. Jullie ook fijne feestdagen en van harte beterschap!
    Ja we wonen inderdaad effe uit de buurt voor een spontaan kopje koffie, maar ach... je weet nooit waar je eens komt.
    Ben net terug van een weekje Nederland, ach... wat zal ik zeggen. Blij weer thuis te zijn.
    We hebben inderdaad een blog:
    http://duijsensfamily.blogspot.com

    Groetjes,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce en familie,

    Ook voor jullie hele fijne feestdagen en ho...ho...ho...hopelijk komt de kerstman.
    Hier is het in ieder geval zeker een hele witte kerst, ongeveer 15-20cm.
    Laat je maar lekker verwennen Joyce en wat je uit kunt besteden moet je natuurlijk delegeren.

    We wensen jullie heel veel liefde en geluk en bovenal een hele goede gezondheid voor het nieuwe jaar.

    Groetjes,
    Floor, Sara, Luc en Nicole

    PS. Ik mis je wel met werken met kerst. Deze morgen al flink moeten gaan wassen op 2c (bah..bah.. maar wel heel dankbaar voor de mensen en wel heel gezellig met Inez (van haar ook de groetjes).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Family Coolen,

    Vanuit het ondergesneeuwde pitoreske Helenaveen wensen wij jullie een hele fijne kerst toe.

    Heel veel groeten Johny en Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto!

    Goede jaarwisseling!

    Groetjes Mark en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen