maandag 28 juni 2010

Friet met .................


Frikandellen!!!!! In het Nederlandse winkeltje had ik dus ook frikandellen gevonden, en frietvet, ook zoiets wat ze niet kennen hier. Afijn ik dus zelf friet gesneden en bakken maar, heerlijk!!! Dat was weer smullen op z'n Hollands. Ze hadden er ook kroketten, helaas niet de echt rundvlees, maar daar heb ik een recept voor liggen dat ik zeker ga uitproberen, dadelijk word ik nog een echte ster in de keuken. Vandaag heb ik ook mijn Canadees rijbewijs gehaald, bij 32 graden afrijden is een echte aanrader, ook de examinator wil er zo snel mogelijk vanaf zijn. Het examen duurde 40 minuten dus dat viel me niet tegen (ze zeiden dat het een uur zou duren). Op een paar kleine tips na ging het prima dus nu mag ik weer zelfstandig de weg op, en hoef ik Tontje (helaas) niet meer voor elke boodschap weg te sturen.
Verder houden ook wij de WK goed in de gaten en kunnen we ook live meegenieten van de wedstrijden en net als Nederland genieten wij ook van de hoge temperaturen, rond de 30 graden. Helaas is het in huis ook net zo warm en onze slaapkamers liggen recht onder het dak, het dus een uitdaging om de hitte 's avonds en 's nachts zo veel mogelijk eruit te krijgen.
Tontje is flink aan het solliciteren en heeft bij een paar bedrijven al verder gebracht en is "in behandeling", to be continued!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Ow heerlijk, frietjes speciaal met een frikandel, lekker zeker als het al even geleden is!

    Proficiat met je rijbewijs Joyce, en Tontje heel veel succes met het solliciteren.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    Gefeliciteerd met je rijbewijs!!!
    Dat bordje met frietjes en frikandel speciaal ziet er heerlijk uit. Bijna net zo lekker als hier in Nederland.(grapje!)

    Groetjes,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen