zondag 14 maart 2010

Ode aan mijn collega's


Gisteren was het zover, ik nam na 11 jaar afscheid van mijn collega's van de kinderafdeling.

Makkelijk was dit niet maar het is goed om weer vooruit te kunnen kijken naar wat komen gaat.

Afgelopen woensdag was mijn laatste werkdag en die werd door mijn collega's ludiek ingevuld.

Ik mocht de hele dag rondlopen in een shirt met de Canadese vlag erop en met een oranje petje op mijn hoofd naar het personeelsrestaurant! Ik viel op kun je wel zeggen. Toen ik om half vier afgewerkt was werd ik als dank nog natgespoten met glucose vloeistof, de afdeling plakt er nu nog van!

Ik wil langs deze weg nog iedereen bedanken voor de samenwerking van de afgelopen jaren,

iedereen bedankt voor de leuke kaarten met de lieve woorden, iedereen bedankt voor de leuke cadeautjes die mee naar Canada gaan, iedereen bedankt voor de mooie pen met de inscriptie: Good luck, je collega's, iedereen bedankt die nog persoonlijk afscheid is komen nemen.

Ik kan jullie als collega's aanbevelen want het is een mooi stel bij elkaar, mede door jullie ben ik geworden wie ik nu ben!

3 opmerkingen:

  1. Hey Joyce,
    Ik kon helaas niet op je afscheid aanwezig zijn, maar ik wil je nog graag bedanken voor de fijne samenwerking! Ik wens jullie een SUPERtijd toe in Canada, veel liefs, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joyce,

    Ja meissie die laatste werkdag is geweest, nu op naar een mooie toekomst voor jullie allemaal.
    Ik zal je heeeeeeeeeeeel erg missen op de afdeling en in Beek en Donk.
    Maar we hebben nog mooie herinneringen om aan terug te denken, he pointer sis, en zingende fresia.
    Bedankt voor al deze leuke momenten en fijne samenwerking.
    Good luck!

    Liefs Bregje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Joyce,

    Het was een gesellig feestje, hoewel ik nog veel last heb gehad van mijn teen....

    Natuurlijk wensen we jullie veel geluk in Canada, maar we zullen je echt wel missen als collega. Ik blijf je volgen en wie weet, kom ik echt nog een keer op honeymoon.... we wachten (al heel lang) af! En mocht je de Unox of de Hemaworst niet kunnen missen, dan ben je voor mij zeker welkom terug op de afdeling!

    Toi Toi Toi en laat nog wat van je horen!

    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen